لکترو موتور زیمنس | قیمت خرید و فروش الکترو موتور زیمنس

فروشگاه ایران صنعت تامین کننده الکترو موتور زیمنس با ارائه بهترین قیمت خرید و فروش الکترو موتور زیمنس

  • ۱
  • ۰

دیزل ژنراتور ولو

در ابتدا تعریف مختصری از دیزل و دیزل ژنراتور ولو و دیزل زنراتور پرکینز ارائه می دهیم.دیزل در فرهنگ عامه ایران به کلیه موتور های احتراق داخلی و گاهاً خودروهایی گفته می شود که با سوخت گازوئیل کار می کنند.

موتور های گازوئیلی اغلب در ماشین آلاتی استفاده می شود که ماهیت قدرت در آنها بسیار اهمیت دارد. شاید به همین علت است که کمپانی پرکینز عنوان “قلب تپنده هر ماشین بزرگ” را برای خود انتخاب کرده است. لیفتراک ها، لدرها، بلدوزر ها، غلتک ها، دستگاه های خردکننده الوار، دیزل ژنراتور ولو و دزل زنراتور پرکینز، ماشین آلات معدنی و راه سازی و بسیاری از ماشین آلات سنگین از موتور گازوئیلی به عنوان منبع قدرت خود استفاده می کنند. یکی از مباحث مهم هم قیمت دیزل ژنراتور ولو و لیست قیمت دیزل ژنراتور پرکینز می باشد که در مباحث بعدی مفصل صحبت می کنیم.
یکی از زمینه های کاربردی دیزل ژنراتور ولو در صنعت، تولید برق Power Generation می باشد. این رده از موتور های دیزل را می توان معمولاً از حرف G استفاده شده در نام آنها شناسایی کرد. به عنوان مثال می توان مدل 4016TAG1A پرکینز و مدل QSK60-G3 کامینز هر دو با قدرت 2000KVA و بالاترین موتور ولوو TWD1643GE با ماکزیمم قدرت 700KVA اشاره نمود. دور ثابت از اصلی ترین تفاوت موتور های گازوئیلی مخصوص صنعت برق با سایر موتور های گازوئیلی است.امروزه صنعت دیزل به عنوان تامیین کننده اصلی نیروی پیشران و مولد مکانیکی صنعت دیزل ژنراتور در حال فعالیت است. گسترش فعالیت ها، نیاز روز افزون جوامع به انرژی و به خصوص برق دیزل ژنراتور ها را به عنوان یکی از اساسی ترین ارکان و همچنین رکن جدانشدنی کلیه صنایع و مجموعه های کوچک نموده است. از جمله مراکز وجود آن ها بدون منبع برق پشتیبان غیر قابل تصور می باشد می توان به نمونه های زیر اشاره کرد: (Data Center) مراکز اطلاعاتی، مراکز انفورماتیک، شبکه های تلفن همراه، پایگاه های نظامی، مراکز رفاهی، تفریحی و تجاری همچون هتل ها، سالن های ورزشی، فرودگاه ها و .. اشاره کرد.

منبع: لینک منبع

  • ۹۷/۱۱/۰۲
  • ادمین ادمینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی