لکترو موتور زیمنس | قیمت خرید و فروش الکترو موتور زیمنس

فروشگاه ایران صنعت تامین کننده الکترو موتور زیمنس با ارائه بهترین قیمت خرید و فروش الکترو موتور زیمنس

  • ۰
  • ۰

بوستر پمپ آبرسانی

بوستر پمپ آبرسانی و یا بوستر پمپ آتش نشانی یک چاپ پا بسیار کوچک برای کاربردهایی دارند که در آن فضا است. این پمپ های سنگین نیاز به حداقل فضای نصب و راه اندازی دارند و به صورت نزدیک، از بین بردن اتصالات و ملاحظات هم ترازی اتصال. پمپ کفکش توان در خدمات خنک کننده لاینر گلدان، تامین آب عمومی، مخلوط کردن گلوله های میکرو تونلینگ و انواع برنامه های کاربردی اضافی ثابت شده است. طراحی پوسته غلیظی در هنگام انتقال مایعات ساینده باعث کاهش مصرف می شود. با کاهش برنامه ریزی شده به فشار اصلی در سراسر کشور، خانه های روستایی و افزایش شهری با فشار آب کم آب مواجه هستند. پمپ های تقویت کننده خانه ما آسان است برای نصب روش های به سرعت به سیستم های خانه افزایش فشار آب.

همه پمپ های تقویت کننده باید بعد از یک مخزن شستشو نصب شود تا مقررات آب قابل نگهداری باشد. واحدهای ما طراحی شده اند که به طور مستقیم از منبع برق پمپ شوند. پمپ تقویت کننده Grundfos MQ3-45 (230V) 1 جمع و جور و آسان برای نصب است. سوپاپ فشار و مخزن ذخیره سازی آب در حال حاضر به MQ ساخته شده است. تنظیمات به وضوح در صفحه کنترل کاربر پسند با چراغ های نشانگر برای روشن / خاموش کردن پمپ و تنظیم مجدد خودکار و زنگ هشدار نشان می دهد که خشک شدن یا گرمای بیش از حد نشان داده شده است.

فروش بوستر پمپ آبرسانی  و قیمت بوستر پمپ آبرسانی با توجه به مراحل سخت تولید سعی شده که با قیمت مناسبی به فروش رسانده شود.برای قیمت خرید و فروش بوستر پمپ آتش نشانی بوستر پمپ آبرسانی می توانید کاتالوگ های موجود را بررسی نمایید. در نظر داشته باشید که نیاز به یک پمپ تقویت کننده آب بخشی از ویژگی های ساختمان است. از آنجا که حداقل مقادیر فشار و جریان در اتصالات ثابت مشخص شده است، احتمال نیاز به پمپ تقویت کننده برای ساختمان های بلند افزایش می یابد.
کد لوله کشی نیویورک نیازمند آن است که تمام پمپ های تقویت کننده با سوئیچ قطع کم فشار مجهز شوند، که مانع از ایجاد خلاء در هنگام فشار در سمت مکش به مقادیر 10 psi یا کمتر می شود. هنگامی که فشار منفی به حساب نمی آید، پدیده ای به نام کاویتاسیون اتفاق می افتد، جایی که حباب های کوچک به سرعت در آب جاری تشکیل می شوند و سقوط می کنند. کاویتاسیون می تواند موج ضربه های موضعی ایجاد کند، باعث آسیب رسان شدن پروانه تقویت کننده و ایجاد ارتعاشات مکانیکی شود که بر موتور رانندگی پمپ نیز تاثیر می گذارد.
با استفاده از یک پمپ کفکش توان تقویت کننده تک برای بیش از یک ساختمان توسط کد لوله کشی نیویورک مجاز نیست، به جز در پروژه هایی با ساختمان های متعدد که یک مالک مشترک دارند. یک مصرف کننده آب فرد مجاز به ارائه آب تحت فشار برای ساختمان های همسایه نیست.
  • ۹۸/۰۲/۱۷
  • ادمین ادمینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی