لکترو موتور زیمنس | قیمت خرید و فروش الکترو موتور زیمنس

فروشگاه ایران صنعت تامین کننده الکترو موتور زیمنس با ارائه بهترین قیمت خرید و فروش الکترو موتور زیمنس

۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

الکتروموتور زیمنس

موتورهای صنعتی زیمنس شما راه حل بهینه برای هر برنامه را فراهم می کنند. موتورهای زیمنس با حمایت 150 سال تجربه در مورد قابلیت اطمینان و عملکرد، بی حد و حصر هستند و جزء جدایی ناپذیر شرکت های دیجیتال هستند.

یک الکتروموتور چگونه کار می کند؟

یک موتور الکتریکی ماشین الکتریکی است که انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل می کند. اکثر موتورهای الکتریکی از طریق تعامل بین میدان مغناطیسی موتور و جریان الکتریکی در یک سیم پیچ عمل می کنند تا نیرو را به شکل چرخش شفت تولید کنند. موتورهای الکتریکی را می توان از طریق منابع مستقیم DC  مانند باتری، وسایل نقلیه موتور و یا یکسو کننده ها یا منابع متناوب جریان AC مانند شبکه برق، مبدل ها یا ژنراتورهای الکتریکی بوجود آورد. یک ژنراتور الکتریکی مکانیکی به موتور الکتریکی یکسان است، اما در جهت معکوس عمل می کند و انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل می کند.

موتورهای الکتریکی ممکن است با ملاحظات مانند نوع منبع قدرت، ساخت و ساز داخلی، کاربرد و نوع خروجی حرکت طبقه بندی شوند. علاوه بر انواع AC در مقابل انواع DC ها، ممکن است موتورها نیز تمیز یا بدون برس باشند، ممکن است دارای فاز مختلف باشند (فاز یک، فاز دو فاز یا سه فاز را ببینید)، و یا می تواند به صورت هوا خنک و یا مایع خنک شود. موتورهای عمومی با ابعاد و خصوصیات استاندارد، قدرت مکانیکی مناسب برای استفاده صنعتی را فراهم می کنند. بزرگترین موتورهای الکتریکی برای نیروی دریایی، فشرده سازی خط لوله و برنامه های ذخیره سازی پمپاژ با رتبه بندی 100 مگاوات استفاده می شود. موتورهای الکتریکی در طرفداران صنعتی، پمپ ها، ماشین آلات، لوازم خانگی، ابزار قدرت و دیسک های درایو یافت می شوند. موتورهای کوچک ممکن است در ساعتهای الکتریکی یافت شوند.

تاریخچه الکتروموتور:

اولین موتورهای الکتریکی دستگاه های الکترواستاتیک ساده ای بودند که در آزمایش های اندرو گوردون، راهب های اسکاتلندی و بنجامین فرانکلین، آزمایشی آمریکایی در دهه 1740 مورد استفاده قرار گرفتند. 

در سال 1827، فیزیکدان مجارستانی Ányos Jedlik با سیم کشی الکترومغناطیسی شروع به آزمایش کرد. پس از اینکه Jedlik مشکلات فنی چرخش مداوم را با اختراع مجدد حل کرد، او دستگاه های اولیه خود را "الکترومغناطیسی خود روتور" نامید. اگر چه آنها فقط برای تدریس استفاده می شدند، در سال 1828، Jedlik اولین وسیله را حاوی سه جزء اصلی از موتورهای DC عملیاتی: استاتور، روتور و سوئیچر نشان داد. این دستگاه هیچ آهنربای دائمی نداشت، چرا که میدان مغناطیسی هر دو مولد ثابت و چرخشی صرفا توسط جریاناتی که از طریق سیم پیچ آنها بوجود می آمد، تولید می شد.

شرکت ایران صنعت با داشتن سال ها سابقه در عرضه الکتروموتور زیمنس در بازار پیشرو در این صنعت است و قیمت الکتروموتور زیمنس با توجه به کیفیت آن مناسب می باشد.

منبع1


  • ادمین ادمینی
  • ۰
  • ۰

دیزل ژنراتور ولو
ژنراتور دیزلی تجهیزاتی است که استفاده از آن برای برنامه های کاربردی که نیاز به قدرت بیشتری دارند و برای عملکرد مداوم نشان داده می شود. آنها سوخت را به انرژی الکتریکی تبدیل می کنند، از طریق احتراق .
به عنوان مثال، این نوع سوخت در مقایسه با دیگر سوخت ها مانند بنزین، با دمای بالاتر سوزانده می شود، از این رو کارآمدتر و قدرت بیشتری را برای ژنراتور فراهم می کند. دیزل ژنراتور بدون نیاز به تعمیر و نگهداری منظم به درستی کار می کند.
به طور کلی، چگونه یک ژنراتور دیزل کار می کند؟
اول، هوا به ژنراتور منتقل می شود تا زمانی که فشرده شود.
بعدها، سوخت دیزل تزریق می شود؛
ترکیبی از این فرایندها، فشرده سازی هوا و تزریق بعدی سوخت، باعث تولید (شدت) گرما می شود که سبب التهاب سوخت می شود. به این ترتیب، احتراق شروع می شود و ژنراتور را راه اندازی می کند.
بنابراین، ژنراتور شروع به تولید انرژی الکتریکی لازم برای توزیع با توجه به نیازهای تجهیزات متصل به آن یا مکان / فضایی که عرضه می شود می کند.
لازم به ذکر است که ژنراتورهای دیزلی می توانند به طور گسترده مورد استفاده قرار گیرند، می توانند برای ساعتها، هفته ها یا به سادگی تا زمانی که قدرت اصلی باز می شود، روشن شود. برای این کار باید اطمینان حاصل کنید که آن به درستی ذخیره شده است تا بتواند عملکرد آن را انجام دهد.


همانطور که این نوع ژنراتور در مدت زمان طولانی عمل می کند، لزوما این امر مستلزم نگهداری منظم است تا بتواند تمام اجزاء آن کار کنند.

 توجه به موتور ژنراتور، حفظ آن و روانکاری آن مهم است، از آنجایی که به طور مداوم به مدت چندین ساعت ادامه می یابد و نیاز به این مراقبت برای حفظ کارایی آن است.

ژنراتورهای دیزلی یک نوع ژنراتور هستند که از مزیت ارزان تر بودن برخوردار هستند و مناسب مواردی هستند که فرض اصلی آن یک منبع تغذیه برای خرابی ها و با کارایی بالا برای قدرت های بزرگ مانند صنایع بزرگ است.

از طرف دیگر، دیزل نیز جالب است زیرا سوختی است که عملکرد بهتر را تضمین می کند، که در این موارد بسیار مهم است، در حالی که کارایی یک نیاز است. این دیزلی است که مسئول ایجاد ژنراتور خواهد بود، بدین ترتیب شروع به احتراق سوخت خواهد شد.
دیزل ژنراتور ولو از انواع ژنراتورها بوده و کاربرد زیادی دارد. شرکت ایران صنعت این محصول را با قیمت مناسب در بازار عرضه می کند.

  • ادمین ادمینی
  • ۰
  • ۰

پمپ کفکش راد 

پمپ کفکش چیست؟

یک پمپ کفکش یک نوع پمپ هیدرولیک است که توسط فشار دادن در آب به جای کشیدن عمل می کند. این می تواند به این شیوه عمل کند، پمپ کاملا در مایع قرار گرفته و پمپاژ را انجام می دهد و شامل  بخش های متحرک است. پمپ های کفکش در انواع مختلفی برای کاربردهای صنعتی و تجاری استفاده می شوند.

ساختار پمپ کفکش:

پمپ های شناور می توانند یک مراحل ای  یا چند مرحله ای باشند. هر مرحله شامل یک موتور در یک پوشش، با مهر و موم مکانیکی برای جلوگیری از نشت، بسته است.این موتور به یک کابل مولد برای روشن کردن موتور متصل شده است و  پوشش به نوعی لوله یا شلنگ منتهی به سطح متصل می شود.پمپ های کفکش می توانند به انواع مختلف لوله ها، شیلنگ های انعطاف پذیر یا سیم  بسته به شغل و مایع قابل حمل متصل شوند.پوشش پمپ کفکش  میتواند از انواع مختلف فلزات مانند کروم یا فولاد ضد زنگ یا پلیمرها تشکیل شده باشد. مهمترین جنبه پوشش این است که آن را به طور انعطاف پذیر مهر و موم شده است. اگر مایع به داخل نشت برسد، عمر موتور  به راحتی کوتاه می شود و هزینه های تعمیر بالا را به همراه خواهد داشت. برخی از روکش ها با ساخت دو جداره مکانیکی برای کارهای سنگین تر طراحی شده اند.کابل برق موتور معمولا 50 فوت در برنامه های کاربردی تجاری است و می تواند در شرایط صنعتی بزرگتر مانند چاه های نفتی بسیار طولانی تر باشد. بسیاری از روکشها نیز با یک سوپاپ شناور نصب شده اند که به طور خودکار موتور را هنگامی که پمپ کاملا زیر آب است، فعال می کند.

پمپ های کفکش در قدرت های مختلف تولید می شوند. اکثر پمپ های شناور برای مقادیر متنوعی از مایعات استفاده می شوند، اما مایعات چسبناک در عمق بیشتر باعث مشکلات فشار می شوند که نیاز به پمپ های قوی تر برای عملکرد مناسب دارند. علاوه بر این، در بعضی از مشاغل و صنایع  بیت های تصادفی از مواد خام و آلودگی های جامد در مایع می تواند وجود داشته باشند، بنابراین می توان از یک پمپ شناور که قادر به جابجایی مواد جامد است استفاده کرد. به طور کلی، یک پمپ شناور قادر به حمل مواد جامد حاوی یک مخلوط کننده یا یک سوراخ اسپری برای مخلوط جامدات جامد در مایع است و باعث می شود دستگاه از آنها پمپ شود.

کاربردهای پمپ کفکش:
پمپ های کفکش در صنایع مختلف کاربرد دارند از جمله کاربرد آن ها برای دمای بالا (تا 300 درجه فارنهایت) و فشار می باشد.  بنابراین در شرایطی که چاه های بسیار عمیق هستند مانند چاه های نفت  استفاده می شوند.

پمپ کفکش راد از جمله بهترین کفکش های موجود در بازار ایران است که در دو نوع دارد:
1- بدون فیلتر
2-با فیلتر

شرکت ایران صنعت با عرضه پمپ کفکش راد با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در بازار پیشرو بوده و شما می توانید برای تهیه این نوع کفکش به سایت شرکت ایران صنعت مراجعه کرده و ضمن کسب اطلاعات بیشتر راجب این محصول ، آن را خریداری کنید.



منبع1

  • ادمین ادمینی
  • ۰
  • ۰

الکترو موتور ABB 

شرکت  ABB :

شرکت ABB  در سال 1388 فعالیت خود را در کشور فنلاند  شروع کرده است و یکی از مشهورترین برند های صنعتی  موجود در بازار جهان است.شرکت  ABB  مجموعه گسترده ای از محصولات، راه حل های دیجیتال و خدمات،  امکان برق رسانی امن، هوشمند و پایدار را ارائه می دهد.  شرکت ABB طیف گسترده ای ازمحصولات خود را با   ولتاژ های متفاوت  برای مشتریان صنعتی و تجاری با فن آوری های ایمن، قابل اعتماد و هوشمند برای توزیع برق فراهم می کند. نوآوری های دیجیتال و متصل شده برای ولتاژ پایین و متوسط و بالا  از جمله موتور برق، مبدل های خورشیدی ،محافظ ، لوازم جانبی سیم کشی، تابلو، محفظه، کابل، حسگر  و ...  است.شرکت ABB  همیشه در خط مقدم  تولید الکتروموتور به صورت  امن و هوشمندانه بوده است. نقش استراتژیک برق  با توجه به افزایش شهرنشینی و جهان پیشرو برای ایجاد یک آینده با کربن پایین، در حال افزایش است. آینده به سمت   الکتریسیته است و  شرکت ABB  به هدف  ایجاد زیرساخت های مورد نیاز برای حرکت دنیا از سوخت های فسیلی به سمت الکتریکی شدن است.  ارتباط نزدیک با  مشتریان، کسب و کار صنعتی ABB را  ایمن تر  و هوشمندتر  ساخته است.شرکت  ABB بزرگترین تامین کننده درایو ها و موتورها در سراسر جهان است. شرکت  ABB  به مشتریان طیف کاملی از موتورهای الکتریکی، ژنراتورها، درایو ها و خدمات، و موتورهای الکتریکی  ارائه می کند. این شرکت در طیف گسترده ای از صنایع مختلف مانند   حمل و نقل، زیرساخت ها و صنایع مختلف  محصولات خود را عرضه می کند.

کمپانی ABB با سابقه نوآوری که بیش از 130 سال دارد، امروزه یکی از رهبران صنایع دیجیتال با تجارت جهانی است و ABB در بیش از 100 کشور با حدود 147،000 کارمند اداره می شود.

الکترو موتور ABB:

شرکت ABB طیف گسترده ای از موتورها و ژنراتورهای قابل اعتماد و با کارایی بالا را برای همه برنامه های کاربردی ارائه می دهد. الکترو موتور ABB یکی از یکی از محصولات این شرکت است که با کیفیت بالا و طبق استانداردهای جهانی تولید می شود. ترکیب بهترین مواد  با تکنولوژی برتر، موتورهای الکتریکی  ABB  را قابل اعتماد کرده و طول عمر این مصول بسیار بالاست. 

 قیمت الکترو موتور ABB با توجه کارایی و عملکرد آن مناسب می باشد. شرکت ایران صنعت الکترو موتور های ABB  را با قیمت و کیفیت مناسب در بازار عرضه می کند. 


منبع1


  • ادمین ادمینی