لکترو موتور زیمنس | قیمت خرید و فروش الکترو موتور زیمنس

فروشگاه ایران صنعت تامین کننده الکترو موتور زیمنس با ارائه بهترین قیمت خرید و فروش الکترو موتور زیمنس

  • ۰
  • ۰

الکترو موتور ABB 

شرکت  ABB :

شرکت ABB  در سال 1388 فعالیت خود را در کشور فنلاند  شروع کرده است و یکی از مشهورترین برند های صنعتی  موجود در بازار جهان است.شرکت  ABB  مجموعه گسترده ای از محصولات، راه حل های دیجیتال و خدمات،  امکان برق رسانی امن، هوشمند و پایدار را ارائه می دهد.  شرکت ABB طیف گسترده ای ازمحصولات خود را با   ولتاژ های متفاوت  برای مشتریان صنعتی و تجاری با فن آوری های ایمن، قابل اعتماد و هوشمند برای توزیع برق فراهم می کند. نوآوری های دیجیتال و متصل شده برای ولتاژ پایین و متوسط و بالا  از جمله موتور برق، مبدل های خورشیدی ،محافظ ، لوازم جانبی سیم کشی، تابلو، محفظه، کابل، حسگر  و ...  است.شرکت ABB  همیشه در خط مقدم  تولید الکتروموتور به صورت  امن و هوشمندانه بوده است. نقش استراتژیک برق  با توجه به افزایش شهرنشینی و جهان پیشرو برای ایجاد یک آینده با کربن پایین، در حال افزایش است. آینده به سمت   الکتریسیته است و  شرکت ABB  به هدف  ایجاد زیرساخت های مورد نیاز برای حرکت دنیا از سوخت های فسیلی به سمت الکتریکی شدن است.  ارتباط نزدیک با  مشتریان، کسب و کار صنعتی ABB را  ایمن تر  و هوشمندتر  ساخته است.شرکت  ABB بزرگترین تامین کننده درایو ها و موتورها در سراسر جهان است. شرکت  ABB  به مشتریان طیف کاملی از موتورهای الکتریکی، ژنراتورها، درایو ها و خدمات، و موتورهای الکتریکی  ارائه می کند. این شرکت در طیف گسترده ای از صنایع مختلف مانند   حمل و نقل، زیرساخت ها و صنایع مختلف  محصولات خود را عرضه می کند.

کمپانی ABB با سابقه نوآوری که بیش از 130 سال دارد، امروزه یکی از رهبران صنایع دیجیتال با تجارت جهانی است و ABB در بیش از 100 کشور با حدود 147،000 کارمند اداره می شود.

الکترو موتور ABB:

شرکت ABB طیف گسترده ای از موتورها و ژنراتورهای قابل اعتماد و با کارایی بالا را برای همه برنامه های کاربردی ارائه می دهد. الکترو موتور ABB یکی از یکی از محصولات این شرکت است که با کیفیت بالا و طبق استانداردهای جهانی تولید می شود. ترکیب بهترین مواد  با تکنولوژی برتر، موتورهای الکتریکی  ABB  را قابل اعتماد کرده و طول عمر این مصول بسیار بالاست. 

 قیمت الکترو موتور ABB با توجه کارایی و عملکرد آن مناسب می باشد. شرکت ایران صنعت الکترو موتور های ABB  را با قیمت و کیفیت مناسب در بازار عرضه می کند. 


منبع1


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی