لکترو موتور زیمنس | قیمت خرید و فروش الکترو موتور زیمنس

فروشگاه ایران صنعت تامین کننده الکترو موتور زیمنس با ارائه بهترین قیمت خرید و فروش الکترو موتور زیمنس

  • ۰
  • ۰

دیزل ژنراتور ولو
ژنراتور دیزلی تجهیزاتی است که استفاده از آن برای برنامه های کاربردی که نیاز به قدرت بیشتری دارند و برای عملکرد مداوم نشان داده می شود. آنها سوخت را به انرژی الکتریکی تبدیل می کنند، از طریق احتراق .
به عنوان مثال، این نوع سوخت در مقایسه با دیگر سوخت ها مانند بنزین، با دمای بالاتر سوزانده می شود، از این رو کارآمدتر و قدرت بیشتری را برای ژنراتور فراهم می کند. دیزل ژنراتور بدون نیاز به تعمیر و نگهداری منظم به درستی کار می کند.
به طور کلی، چگونه یک ژنراتور دیزل کار می کند؟
اول، هوا به ژنراتور منتقل می شود تا زمانی که فشرده شود.
بعدها، سوخت دیزل تزریق می شود؛
ترکیبی از این فرایندها، فشرده سازی هوا و تزریق بعدی سوخت، باعث تولید (شدت) گرما می شود که سبب التهاب سوخت می شود. به این ترتیب، احتراق شروع می شود و ژنراتور را راه اندازی می کند.
بنابراین، ژنراتور شروع به تولید انرژی الکتریکی لازم برای توزیع با توجه به نیازهای تجهیزات متصل به آن یا مکان / فضایی که عرضه می شود می کند.
لازم به ذکر است که ژنراتورهای دیزلی می توانند به طور گسترده مورد استفاده قرار گیرند، می توانند برای ساعتها، هفته ها یا به سادگی تا زمانی که قدرت اصلی باز می شود، روشن شود. برای این کار باید اطمینان حاصل کنید که آن به درستی ذخیره شده است تا بتواند عملکرد آن را انجام دهد.


همانطور که این نوع ژنراتور در مدت زمان طولانی عمل می کند، لزوما این امر مستلزم نگهداری منظم است تا بتواند تمام اجزاء آن کار کنند.

 توجه به موتور ژنراتور، حفظ آن و روانکاری آن مهم است، از آنجایی که به طور مداوم به مدت چندین ساعت ادامه می یابد و نیاز به این مراقبت برای حفظ کارایی آن است.

ژنراتورهای دیزلی یک نوع ژنراتور هستند که از مزیت ارزان تر بودن برخوردار هستند و مناسب مواردی هستند که فرض اصلی آن یک منبع تغذیه برای خرابی ها و با کارایی بالا برای قدرت های بزرگ مانند صنایع بزرگ است.

از طرف دیگر، دیزل نیز جالب است زیرا سوختی است که عملکرد بهتر را تضمین می کند، که در این موارد بسیار مهم است، در حالی که کارایی یک نیاز است. این دیزلی است که مسئول ایجاد ژنراتور خواهد بود، بدین ترتیب شروع به احتراق سوخت خواهد شد.
دیزل ژنراتور ولو از انواع ژنراتورها بوده و کاربرد زیادی دارد. شرکت ایران صنعت این محصول را با قیمت مناسب در بازار عرضه می کند.

  • ۹۸/۰۳/۲۱
  • ادمین ادمینی

دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتور ولو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی