لکترو موتور زیمنس | قیمت خرید و فروش الکترو موتور زیمنس

فروشگاه ایران صنعت تامین کننده الکترو موتور زیمنس با ارائه بهترین قیمت خرید و فروش الکترو موتور زیمنس

  • ۱
  • ۰

پمپ کفکش راد

یکی از اختراعات ارشمیدس انتقال آب از رودخانه ها به مکان های دیگر مانند زمین های کشاورزی بود. در واقع این اختراع با گذشت زمان انواع و اقسام متفاوتی را پیدا کرد و تا امروزه که به صورت پمپ های کفکش در آمده ان پمپ کفکش به یک موتور الکتریکی متصل می باشد البته این در حالی است که این پمپ در آب می باشد. پمپ کفکش راد از نظر ساختاری عمود می باشد. پمپ کفکش به گونه ای طراحی شده که آب به داخل موتور دستگاه نفوذ نمی کند. پمپ کفکش دارای انواع مختلفی می باشد، از جمله پمپ کفکش راد و پمپ کفکش توان.

پمپ کفکش راد در اکثر برنامه های کاربردی هیدرولیکی توسط یک کمربند در یک قطب یکپارچه و توسط یک موتور گاز یا دیزل رانده می شود. اما وقتی که قدرت به کلاچ اعمال می شود، پمپ وارد و به سیستم هیدرولیک فشار وارد می کند. پمپ های کفکش هیدرولیک Permco ممکن است به عنوان یک واحد کامل پمپ به صورت جداگانه خریداری شوند.

از کاربردهای پمپ کفکش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

·          تخلیه آب چاه ، تخلیه مخازن

·         در فواره ها و تخلیه آب در ساختمان

·         تخلیه آب های صنعتی، گلخانه

·         استفاده برای پمپاژ در مصارف خانگی

·         و ...

وسایل های پمپ های کف کش استیل معمولا از جنس مس می باشد. اما این نکته قابل ذکر است که بعضی کارخانجات به جای استفاده از مس ازآلمینیوم استفاده می کنند، در صورتی که آلومینیوم دارای استاندارد نمی باشد.یک نوع دیگر پمپ لجن کش می باشد. یک سری ویژگی های پمپ می توان به دو جداره بودن ، کیفیت بالا و ... اشاره کرد.

از مهمترین مکان هایی از پمپ کفکش راد و پمپ کفکش توان استفاده می شود در جهت تخلیه آب استخرها و ... می باشد. امروزه اطلاع یافتن از مراکز فروش پمپ کفکش راد و قیمت پمپ کفکش راد به راحتی امکان پذیر شده است.

منبع: لینک منبع

  • ۹۷/۱۰/۲۴
  • ادمین ادمینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی