لکترو موتور زیمنس | قیمت خرید و فروش الکترو موتور زیمنس

فروشگاه ایران صنعت تامین کننده الکترو موتور زیمنس با ارائه بهترین قیمت خرید و فروش الکترو موتور زیمنس

  • ۱
  • ۰

موتور برق بنزینی

 

موتور برق را می توان نوعی دیزل ژنراتور در نظر گرفت که وظیفه تامین انرژی الکتریکی را در مقیاس کوچک بر عهده دارند. موتور برق ها انواع و اقسام مختلفی دارند که در ادامه مبحث به آن اشاره خواهد شد.اما موتور برق هایی که با بنزین کار می کنند موتوربرق بنزینی می نامند، چرا که دلیل اصلی نام گذاری آن ها تامین سوخت آن ها بوده که با بنزین است.

 موتور برق ها از پرکاربردترین وسایل می باشند، خصوصا در زمانی که در فضای شهر به دلالیل مختلف برق نداشته باشیم می توانیم از موتور برق بنزینی استفاده کنیم .از موتور برق ها نه تنها در مصارف خانگی مثل منزل، ویلا و ... استفاده کرد، همچنین در صنعت و یا در کارگاه ها،دیتاسنتر ها، مراکز امنیتی و یا استفاده می شود.

از انواع موتور برق ها می توان به یکی از بهترین آن ها اشاره کرد و آن موتور برق هوندا می باشد.یکی دیگه از انواع موتورها، موتورهای الکتریکی هستند.

موتورهای DC 

یکی از اولین موتورهای دوار ، اگر نگوییم اولین ، توسط مایکل فارادی در سال 1821میلادی ساخته شده بود و شامل یک سیم آویخته شده آزاد که در یک ظرف جیوه غوطه‌ور بود، می‌شد. این موتور اغلب در کلاس های فیزیک مدارس نشان داده می‌شود یک آهنربای دائم در وسط ظرف قرار داده شده بود. وقتی که جریانی از سیم عبور می‌کرد، سیم حول آهنربا به گردش در می‌آمد و نشان می‌داد که جریان منجر به افزایش یک میدان مغناطیسی دایره‌ای اطراف سیم می‌شود..

موتور پله ای  نوع دیگری از موتورهای الکتریکی موتور پله‌ای است،(قیمت موتور برق بنزینی،قیمت موتور برق هوندا) که در آن یک روتور درونی ، شامل آهنرباهای دائمی توسط یک دسته از آهنرباهای خارجی که به صورت الکترونیکی روشن و خاموش می‌شوند، کنترل می‌شود. اما موتورهای پله‌ای نسبتا کنترل شده ، می‌توانند بسیار آرام بچرخند. یک موتور پله‌ای ترکیبی از یک موتور الکتریکی DC و یک سلونوئید است. موتورهای پله‌ای کنترل شده با کامپیوتر یکی از فرمهای سیستم های تنظیم موقعیت است، بویژه ( به ویژه در زمان خرید موتور برق بنزینی) وقتی که بخشی از یک سیستم دیجیتال دارای کنترل فرمان یار باشند. موتورهای پله‌ای ساده توسط بخشی از یک سیستم دنده‌ای در حالت های موقعیتی معینی قرار می‌گیرند.

منبع: لینک منبع، لینک منبع

  • ۹۷/۱۰/۲۳
  • ادمین ادمینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی