لکترو موتور زیمنس | قیمت خرید و فروش الکترو موتور زیمنس

فروشگاه ایران صنعت تامین کننده الکترو موتور زیمنس با ارائه بهترین قیمت خرید و فروش الکترو موتور زیمنس

  • ۱
  • ۰

بوستر پمپ آتش نشانی

در تمامی سیستم های آتش نشانی استاندارد برای  تامین آب جعبه های آتش نشانی، هوزریل ها، اسپرینکلرها و .... از بوستر پمپ آتش نشانی استفاده می شود ، یکی از بزرگترین مشکلات که در سیستم آبرسانی شهری و آب مصرفی خانگی ساختمان ها وجود دارد، تنظیم فشار آب داخل لوله ها می باشد. که بر اساس استانداردهای سازمان آتش نشانی میزان هد و دبی آن ها تعیین می شود. تامین آب بوستر پمپ آتش نشانی از منبع ذخیره آب آتش نشانی است  که این منبع  معمولا باید  بصورت مشترک با آب مصرفی در نظر گرفته می گیرند. محل نصب بوستر پمپ آتش نشانی, و قطعاتی از آن که در خطر احتمال آتش سوزی هستند را با مصالح مناسب عایق بندی کنید. در تهیه و  ساخت بوستر پمپ آتش نشانی از پمپ های دور ثابت استفاده می شود به این منظورکه در هنگام مهار کردن حریق آب می بایست از اول با حداکثر فشار از اسپیرکلرهد و جعبه آتش نشانی خارج شود هم چنین به دلیل استفاده از بوستر پمپ آتش نشانی فقط در هنگام آتش سوزی، استفاده از پمپ دور متغیر اقتصادی نبوده پس از پمپ دور متغیر در (راه اندازی آرام الکتروموتور می شود) استفاده نمی شود.

توان یا آمپر را می توان گفت که از مهمترین عامل های اندازه گیری می باشد. نکته دیگر این است که فشار مکش با فشار سنج اندازی گیری می شود. 

مورد دیگر جهت نصب الکترو پمپ ها بوستر پمپ آبرسانی می باشد.بوستر پمپ آبرسان  از اجزایی مانند شاسی ، در جهت نصب الکتروپمپ‌ های بوستر پمپ آبرسانی دور متغیر استفاده می گردد .نوع شاسی مورد نیاز بنا بر ظرفیت و ابعاد و مشخصات و مدل پمپ ها متفاوت می باشد.  پس از ساخت شاسی اصلی به رنگ پودری الکترو استاتیک آغشته میگردد. 

در واقع با افزایش فشار نیز یک یا چند الکترو پمپ به همان ترتیب که روشن شده اند، خاموش می شوند. بوستر پمپ ها از نقطه نظر تثبیت فشار به بوستر پمپ دور ثابت و بوستر پمپ دور متغیر طبقه بندی می شوند.برای افزایش ظرفیت بو ستر پمپ آبرسانی از بعضی پارامترها استفاده می شود.

می توانیم بگوییم که اطلاع پیدا کردن از اینکه که اطلاع از قیمت بوستر پمپ آبرسانی  و فروش بوستر پمپ و قیمت خرید و فروش بوستر پمپ آتش نشانی را به آسانی می توان به صورت دقیق پیدا کرد، امروزه به راحتی قابل دسترسی است.

منبع: لینک منبع ، لینک منبع

  • ۹۷/۱۰/۲۳
  • ادمین ادمینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی